QUALITY STATEMENT AND CLIENT CHARTER

Piagam Pelanggan

Dasar Kualiti

Kami komited menyediakan perkhidmatan ICT berimpak tinggi dan melaksanakan penambahbaikan berterusan bagi meningkatkan kepuasan pelanggan sejajar dengan visi dan misi UTMDigital.

Dasar Kualiti UTMDigital menjadi panduan kepada semua staf untuk melaksanakan sistem penyampaian ICT berimpak tinggi melalui:

Profesional digital yang berinovatif dan entrepreneural

Perkhidmatan ICT digital bersepadu dan kolaboratif selari dengan perkembangan teknologi digital

Penambahbaikkan berterusan dan penciptaan inovasi nilai kepada pelanggan

Pengukuhan produktiviti kerja

Orientasikan risiko dan peluang yang dapat menjamin kelancaran perkhidmatan, keutuhan, keselamatan, kepuasan pelanggan dan khidmat sokongan berkualiti

Ekosistem digital dan perkhidmatan universiti berpacukan data

Digital Care

    UTMDigital JB

    Block D07
    Department of Digital Services
    Universiti Teknologi Malaysia
    81310 UTM Johor Bahru
    Johor Darul Takzim, Malaysia

    Counter Operating Hours

    Sun – Wed: 8.30am – 4.30pm
    Thurs: 8.30am – 3.00pm
    Break Hours : 1.00pm – 2.00pm
    Fri – Sat: Closed

    Call (Digital Care)

    (6) 07 533 2136

    Email (Digital Care)

    digitalcare@utm.my

    UTMDigital KL

    Department of Digital Services
    Universiti Teknologi Malaysia
    Jalan Sultan Yahya Petra
    54100 Kuala Lumpur
    Malaysia

    Counter Operating Hours

    Mon – Fri: 8.30am – 4.30pm
    Break Hours : 1.00pm – 2.00pm (Mon – Thurs)
    12.15pm – 2.45pm (Fri)
    Sat – Sun: Closed

    Call (Digital Care KL)

    (6) 03 4819 9990